fbpx

Zenegy Time Partner

Certificeret implementeringspartner i Zenegy Time

Med Zenegy Time får du et komplet tidsregistreringssystem tilpasset din virksomhed, så du kan leve op til lovkravene om tidsregistrering. Vi er certificerede konsulenter i implementering, salg af licenser og support.
Zenegy Time Partner

Hvorfor vælge os som partner til implementering af  Zenegy Time?

Zenegy Time-certificerede

Som certificerede konsulenter i Zenegy Time kan du være sikker på, at vi kender alle systemets funktioner. Og det kommer naturligvis dig tilgode.

En partner til løn og tidsregistrering

Løn og tidsregistrering går hånd i hånd. Ved at vælge en implementeringspartner, der også er specialist i løn, får du synergien i én tidsregistreringsløsning, der matcher alle dine lønbehov.
g

Teknisk support

Vi har inhouse IT- og RPA-specialister, der sidder klar til at supportere, hvis du har spørgsmål eller udfordringer. På den måde kan du komme hurtigt videre.

Tidsregistrering software

Hvad er Zenegy Time?

Zenegy Time er et tidsregistreringsprogram for virksomheder, der ønsker at få et overblik over arbejdstid og opgavetid. Systemet gør det nemt for både medarbejdere og ledere at registrere deres timer, og det er yderst fleksibelt.

Det betyder, at det nemt kan tilpasses – eksempelvis i form af skræddersyede ugeskemaer – så den passer til enhver virksomhed. Stor som lille.

Zenegy Time er en del af Zenegy Financial Suit og integrerer derfor nemt ind i eksempelvis Zenegy Payroll. Systemet kan dog sagtens anvendes uafhængigt og som en stand alone-løsning takket være den 100% åbne API.

Digital tidsregistrering for alle

Hvilke virksomheder vil få gavn af Zenegy Time?

Fordi systemet er yderst fleksibelt, kan det konfigureres, så det passer til stort set alle virksomhedstyper, hvad enten de ansatte er funktionærer, timelønnede, konsulenter eller produktionsmedarbejdere. Eller et mix.

  • Produktionsvirksomheder
  • Konsulentvirksomhed
  • Transportvirksomhed
  • Servicevirksomhed
  • IT-virksomheder
  • Entreprenørvirksomheder
  • … og mange flere.

Features ved Zenegys tidsregistrering

Fordele ved at vælge Zenegy Time som tidsregistreringsprogram

EU-lovkrav

Med Zenegy Time kan vi sørge for, at du lever op til lovkravet (pr. 1. juli 2024) om tidsregistrering af medarbejdernes arbejdstid.

Tidsregistrering

Tidsregistreringen sker via en app til iOS og Android, vi kan konfigurere til den enkelte medarbejder eller efter specifikke normer.
g

Overenskomst og løn

Vi kan opsætte avancerede regler om løn og overenskomster samt automatiseringer, der overfører data direkte til lønsystemet.

Dashboard til overblik

Med dashboards får administratorer og medarbejdere det fulde overblik over arbejdstid og opgavetid. Dashboards kan tilpasses efter behov.

Medarbejderportal

På medarbejderportalen kan medarbejdere blandt andet se og vedligeholde stamdata, se saldo for tid og løn samt anmode om ferie og fravær.
g

Åben API

Zenegy Time har en 100 procent åben API, og det betyder, at vi kan integrere systemet med dine andre forretningssystemer (eksempelvis ERP, økonomi og løn).

Ekspert i tidsregistrering af løn

Mærk synergien ved at vælge en implementeringspartner, der er ekspert i både tidsregistrering og løn 

Med Din Lønpartner som implementeringspartner, får du mere end blot en licens til noget software. Du får en komplet tidsregistreringsløsning, der er udviklet af løn- og IT-specialister med udgangspunkt i dine behov for tidsregistrering, løn og medarbejdersammensætning.

Vi kan hjælpe dig, hvad enten det drejer sig om en integration mellem Zenegy Time og økonomisystemet eller den komplette implementering af systemet.

  • Komplet Implementering
  • Onboarding og oplæring
  • Integration (f.eks til ERP- og økonomisystemet)
  • Support
  • Rådgivning
  • Automatiseringsopgaver

Implementering af tidsregistreringssystemet

Sådan implementerer vi Zenegy Time i din organisation

“Tidsregistrering er forskelligt alt efter virksomhedernes behov. Derfor har vi ikke en standardpakke, du skal passe ind i. Vi kan tilpasse alt i Zenegy Time, da det handler om at lave en aftale, der giver mening for dig.”

Jacob Løve Founder & CEO, Din Lønpartner

Jacob Løve
Founder & CEO, Din Lønpartner

1. Vi lærer dig at kende

Først lærer vi dig at kende

Alle virksomheder er forskellige og har dermed forskellige behov inden for tidsregistrering. Derfor lægger vi altid ud med at lære dig at kende, så vi kan sammensætte en løsning, der passer til din virksomhed.

2. Vi skræddersyr en løsning til dine behov

Vi tilpasser en løsning efter dine behov

På baggrund af analysen præsenterer vi en løsning i Zenegy Time, der understøtter dine behov. Her får du også en pris og en plan for samarbejdet.

3. Vi sørger for implementering

Vi sørger for implementering og onboarding

Vi udvikler, implementerer og integrerer din løsning, så den lever op til alt det, vi har aftalt. Når alt er på plads, onboarder og oplærer vi jer i løsningen.

4. Vi drifter jeres løn og inviterer til statusmøder

Vi tester løsningen, inden den går live

Inden løsningen går live, foretager vi grundige tests over en fastlagt periode, så vi kan løse eventuelle fejlkilder, inden løsningen bliver foldet ud i hele organisationen.

4. Vi drifter jeres løn og inviterer til statusmøder

Vi drifter og supporter systemet

Nu er din Zenegy Time-løsning live, og alle er glade. Du kan læne dig tilbage, da din faste kontaktperson sørger for, at systemet kører, som det skal. Og har du spørgsmål eller udfordringer, er vores support klar til at hjælpe.

Zenegy Time Professional certificeret

– din sikkerhed for kompetent eksperthjælp.

Skal vi hjælpe dig med at implementere Zenegy Time i din organisation?

Vi vil gerne tilbyde dig en times gratis sparringsmøde, så du kan komme godt fra start. Du er også velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om ønsker og behov.

Tlf.: (+45) 93 970 970 // E-mail: info@dinlonpartner.dk