Interim lønkonsulent
Få hjælp af en interim lønkonsulent
Hvad er en interim lønkonsulent?
Interim betyder midlertidig eller foreløbig. Med en interim lønkonsulent får du altså en midlertidig ressource, du kan trække på til alle slags lønopgaver. Med andre ord lejer du en lønkonsulent i den periode og de timer, du har brug for.
Lønopgaver
Hvorfor bruge en interim lønkonsulent?
Vi oplever typisk, at der er behov for interim assistance i situationer, hvor:
- ^En lønbogholder har sagt op eller bliver akut syg, og der endnu ikke er fundet en afløser
- ^Der opstår akut, men midlertidig travlhed i en lønafdeling
Sådan arbejder vores lønkonsulenter
Modsat mange andre bureauer er alle vores lønkonsulenter ansatte hos os som en del af vores faste team
Det vil sige, at vi ikke blot henter en konsulent ind til opgaven. Vi kender vores medarbejdere og deres kompetencer, som gør, at vi kan stå 100% inde for deres faglighed og arbejde.
Vi kan altså garantere, at vores konsulenter sætter sig grundigt ind i dine lønprocesser, så de sikkert kan varetage alle lønopgaver.
Helt konkret kan vores lønkonsulenter hjælpe dig med:
- En systematisk gennemgang af dit nuværende setup
- Konkrete beskrivelser af samtlige processer
- Optimering og automatisering af arbejdsgange
- Drift af løn, indtil en permanent afløser er fundet
- Overlevering til ny lønbogholder
Interim lønkonsulent priser
Hvad koster en interim lønkonsulent?
Prisen for interim assistance afhænger af opgavens omfang. Du kan altid få et prisestimat baseret på din situation her og nu. Vi kan både hjælpe et par timer om måneden og fuldtid afhængigt af dit behov. Den endelige pris aftaler vi, når vi har afklaret, hvilke opgaver vi skal håndtere.