Referencer
Kunderne har ordet
Vi sender gerne flere, hvis du spørger om det.
EPOS Løn support
Ethel Andersen, lønbogholder, Serwiz Plus A/S
“Din Lønpartner hjælper os løbende med EPOS Løn, når vi har behov for det. Det kan være alt fra komplicerede ODBC rapporter, en ny lønart eller en opdatering, der skal laves. De reagerer hurtigt, når vi kontakter dem. Det betyder, at vi føler os sikre og mindre sårbare, når pludselige udfordringer opstår.
Det er tydeligt, at de ikke bare kender vores system, men også os som virksomhed. Din Lønpartner har forståelse for vores forretning og kender vores setup. De ved eksempelvis, hvad det betyder, når vi oplever problemer på bestemte faggrupper. Og det var netop dét, vi manglede hos vores tidligere supporter.
Når vi henvender os til vores faste kontaktperson, ved han præcis, hvem der skal tage sig af opgaven. På den måde ved vi, at vi får hjælp fra den konsulent, der er bedst til opgaven.
Jeg vil absolut anbefale Din Lønpartner til andre. De er kompetente og dygtige til deres arbejde, og jeg har tillid til, at de kan løse vores opgaver.”
interim assistance
Britt Kaber, lønansvarlig, STEELSERIES ApS
“Det vigtigste inden for løn er, at lønnen bliver kørt fejlfrit og til tiden. Og det kunne Din Lønpartner klare, da vi pludselig fik behov for hjælp på grund af en sygemelding.
Da jeg startede som lønansvarlig, var det Din Lønpartner, der kørte lønnen. Konsulenten var serviceminded og til rådighed hele tiden. Og fordi konsulenten var så kompetent og god til at forklare, fik han hurtigt overleveret lønopgaverne til mig.
Skulle vi igen få behov for interim assistance, vil vi klart tage fat i Din Lønpartner. De er strukturerede og kan sætte system i lønnen, så det er nemt at overholde deadlines på tværs af virksomheden.”
Interim assistance og efterfølgende outsourcing
Phillip Massie Price, Head of Finance, LiqTech Holding A/S
“Din Lønpartner trådte hurtigt til, da vi akut fik behov for assistance med vores lønindberetninger. De greb bolden fra første møde og var med til at sikre, at vi kunne gennemføre en fejlfri lønindberetning allerede i den første måned. Siden har de stået for vores månedlige lønindberetninger.
Vi er meget tilfredse med samarbejdet og er især glade for den faglige sparring, der gør, at vi løbende kan optimere vores arbejdsgange. Derudover gør deres hurtige svartider, at vi i det daglige ikke bemærker, at de er eksterne partnere.
Rent økonomisk har det også været en bedre løsning for os at outsource vores lønindberetning, fordi vi kun betaler de konsulenttimer, vi reelt har brug for. Denne skalerbarhed sætter vi stor pris på.”
Interim bemanding
Lea Tolver Bassett, Head of Payroll, DFDS A/S
“Vi startede vores samarbejde med Din Lønpartner, da vi fik akut brug for ekstra assistance til lønbehandling. Konsulenten blev vores faste lønkonsulent 30 timer om ugen. Hun holdt os kørende inden for lønbehandling og refusion, indtil vi fandt en fast medarbejder til stillingen.
Helt fra start var der god energi og en klar forventningsafstemning, ligesom konsulenten hurtigt satte sig ind i vores processer og systemer. Dette på trods af at vi har et lønsystem, som kun få virksomheder anvender.
Hvis vi på et senere tidspunkt får behov for interim assistance, vil jeg bestemt taget fat i Din Lønpartner.”
LEssor Løn support
Marit Ytterdal, Løn- og regnskabsmedarbejder, Dyrenes Beskyttelse
“Da vi skiftede til Lessor Løn, søgte vi assistance hos Din Lønpartner, fordi de er eksperter i implementering af lønsystemer.
Samarbejdet kørte godt lige fra starten. Vi lagde ud med et opstartsmøde, hvor faserne for implementeringen blev grundigt gennemgået, og det hele blev håndteret professionelt – lige fra analysefasen til konfiguration og produktion.
Implementeringen af Lessor Løn gik også rigtig fint. Vi oplevede, at Din Lønpartner var løsningsorienterede, hvis der var udfordringer eller problemer undervejs i processen.
Alt i alt har samarbejdet været godt og behageligt.
I dag bruger vi stadig Din Lønpartner til fast lønsupport, når vi oplever udfordringer med Lessor Løn. For os betyder det, at vores daglige drift af løn kører, som den skal måned efter måned.”
Lønadministration
Amel Latif, Head of Accounting, Veo Technologies
“Din Lønpartner hjælper os med vores månedlige lønkørsel og yder løbende assistance i forhold til løntekniske spørgsmål og optimering. De har også spillet en stor rolle i planlægningen og styringen af udskiftningen af vores lønsystem.
Vores samarbejde fungerer rigtig fint. Der er hele tiden fokus på, hvordan vi kan forbedre os. Vi har fået en tæt sparringspartner, der har styr på det faglige.
Jeg sætter særligt pris på den hurtige respons, der er, når vi har har udfordringer eller spørgsmål.
I Din Lønpartner har vi fået en stærk og faglig kompetent sparringspartner, der kan hjælpe os på vores rejse.”
Lønoutsourcing
Lea Petersen, Head of Finance & HR, Leneo
“Vi har været kunder hos Din Lønpartner i flere år, og vi kan kun give de varmeste anbefalinger.
De er altid i god tid og overholder deadlines. Deres team er utrolig hjælpsomt og tager sig altid tid til at svare på spørgsmål.
Vi har især været imponerede over deres høje faglighed og dybdegående kendskab til lønadministration. De gør en stor forskel i vores daglige drift, og vi sætter stor pris på deres professionelle tilgang.
De har også altid været søde til at hjælpe i forbindelse med årsafslutning og input til revisionen.”